Mustafa'm, Mustafa kemal'im....!!!!!! Çok sevdim sonra çok eleştirdim...


Mustafa'm, Mustafa kemal'im....!!!!!! 
Çok sevdim sonra çok eleştirdim...
Mustafa'm, Mustafa kemal'im....!!!!!!
Çok sevdim sonra çok eleştirdim... Putlaştırılmana sinir oldum. 
Stratejilerinin bir çoğuna hayran kaldım amma bir çoğunuda eleştirdim. 
Fakat ne yalan söyleyeyim şimdiki Türkiye'ye bakıyorum da o dönemlerde göze alabildiklerinden ötürü Sana yeniden hayran oldum! 
Kendime kızıyorum şimdi, senin yaptığın devrimin veya inklapların kaçta kaçını yaptım ki eleştirebildim diye!!! 
Şu hale bak sen batıya bağımlı hasta Osmanlıdan tek parça bir Cumhuriyet çıkardın, oysa bizler; seni eleştiren bizler: Değerleri olan, savaşta bile sömürge olmayı reddetmiş bağımsız bir Cumhuriyetten; yeniden bağımlı, sömürülen bir ülke haline dönüştürülmesine bile engel olamamışız.
Yazık bir de kabotaj bayramı kutlarız!!!!!! 
Eleştirenlere soruyorum buradan: siz olsaydınız ne yapardınız? Ya da ne duruyorsunuz eleştirmek yerine daha iyisini yapsanızaaaa!!!! 
Neden bu ülke de evet hayırı bu kadar tartıştınızda özelleştirmeye ve sömürüye dur demediniz!Neden?? Kendinizi sattınızda savaşmayı göze alamadınız??? 
Şimdi demokratikleşmeden dem vurursunuz. peki tam bağımsız olmayan bir ülkede ne derece neyi savunursunuz veya demokratik haklardan ne derece söz edebilirsiniz? 
Bunca satılmışlığa ve kandırılmışlığa dur demediğiniz sürece siz de susunnnn! gürültü etmeyin ! 
Hatta yok olun
!!! Sevgili Mustafa Kemal ATATÜRK; Ölümünün her yıldönümünde bugünyasanan aci dolu her olayda seni saygıyla anıyor ve etrafımda senin gibi yürekli vatanseverler arıyorum... "elsiz ayaksız bir yeşil yılan yaptıklarını yıkıyorlar mustafa kemal hani bir vakitler kubilay'ı kestiler çün buyurdun kesenleri astılar sen uyudun asılanlar dirildi mustafa'm mustafa kemal'im" Ne hazin bir sona doğru yaklaşıyoruz... İmzanı attığın; şeriatten onlarca adım ilerde olan CUMHURİYET'e bazıları 100. yılını göstermemeye niyetli gibi . Üstelik bu topraklar üzerinde KURTULUŞ SAVAŞI vermiş insanların torunları da buna zemin hazırlar bir aymazlıkta... Ne gerek vardı be, Ne gerek vardı o zaman bunca insanın ölmesine; baştan sömürülseydik ya!!!! Ama yooooooooooookk ben ve benim gibiler ayıldı artık!Gün gelecek sessiz çığlıklarla sağırların bile kulaklarını deleceğiz!! Sömürülmeye hayır diyeceğiz! hep birlikte! Savaşmamak içinde savaşacağız elbet. bundan da korkumuz olmayacak ! 
insan insanoglu


_________________________________ MUSTAFA KEMAL siir (attila ilhan) 
dağ başını efkâr almış 
gümüş dere durmaz ağlar 
gözyaşından kana kesmiş gözlerim 
ben ağlarım çayır ağlar çimen ağlar 
ağlar ağlar cihan ağlar 
mızıkalar iniler ırlam ırlam dövülür 
altmış üç ilimiz altmış üç yetim 
yıllar gelir geçer kuşlar gelir geçer 
her geçen seni bizden parça parça götürür 
mustafa'm mustafa kemal'im 

diz dövdüm 
gözlerim şavkı aktı sakarya'nın suyuna 
sakarya'nın suları nâmın söyleşir 
hemşehrim sakarya öksüz sakarya 
ankara'dan uçan kuşlar 
kemal'im der günler günü çağrışır 
kahrolur bulutlara karışır 
gök bulut yaşmak bulut 
uca dağlar dev boyunlu morca dağlar 
divan durmuş bekleşir 

mustafa'm mustafa kemal'im 
nasıl böyle varıp geldin hoşgeldin 
çıngı kaymış yalazlanmış gözlerin 
şol yüzünde güneş südü sıcaklık 
ellerinden öperim mustafa kemal 
senin dalın yaprağın biz senin fidanların 
biz bunları yapmadık 
sen elbette bilirsin bilirsin mustafa kemal e
lsiz ayaksız bir yeşil yılan 
yaptıklarını yıkıyorlar mustafa kemal 
hani bir vakitler kubilay'ı kestiler 
çün buyurdun kesenleri astılar 
sen uyudun asılanlar dirildi 
mustafa'm mustafa kemal'im 

karalar kuşanmış karadeniz akmam diyor 
dokunmayın ağlamaktan bıkmam diyor 
bu gece kıyamet gecesi bu vapur bandırma vapuru 
yattığı yer nur olsun mustafa kemal 
ben ölümden korkmam diyor 
korkmam diyen dilleri toz oldu toprak oldu 
değirmen döndü dolandı yıllar oldu 
bir kusur işledik bağışlar mı kimbilir 
o bize öğretmedi kazan kaldırmasını 
günahı vebali öğretenin boynuna 
erdirip oldurana ana avrat sövmesini 
yüreğim kırıldı kanım kurudu 
var git karadeniz var git başımdan 
mızıka çalındı düğün mü sandın 
bir yol koyup gideni gelir mi sandın 
mustafa'm mustafa kemal'im 

ankara'nın taşına bak 
tut ki baktım uzar gider efkârım 
çayır ağlar çimen ağlar ben ağlarım 
gözlerimin yaşına bak 
ankara kalesi'nde rasattepe'de 
bir akça şahan gezer dolanır 
yaşın yaşın mezarını aranır 
şu dünyanın işine bak mustafa'm mustafa kemal'im
Attila ilhan



Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !