Diktatör olacağım...!!!! I will be a dictator... Erdogan dictator

Diktatör olacağım...!!!! I will be a dictator... Erdogan dictator 
Ben her şeyi göze aldım. 
Kararlıyım.
Sonuna kadar gideceğim.
Durduğum an düşerim..!
Lime lime olur parçalarım.
Kimse bakmaz gözüm yaşına
Tüm tedbirlerimi aldım.
Hazırlığımı yaptım.
Dönüş yok,

Diktatör olacağım.
Hem başka çarem yok,
Hem plan böyle.
Hadi bakalım
Ya kuzu kuzu,koyun koyun koyulacaksınız
Yada iç savaş..!!
Ne siz kalacaksınız,
Ne Ülke, 
Ne gelecek.
Kanlar dökülecek
Nice Canlar
Nice kanlar katliamlar.
Değer mi? 
Bir ben varım,
Bir beni var edenler,
Bir de Siz..
Hodri meydan.!
Karar Sizde....!!!!!
Ne diyorsunuz?????
Cevap
Biz insanız
Yaşamda insandan daha önemli,
Daha kutsal olan, 
Sadece ve sadece tek bir şey vardır,
O da insan onuru
Onurumuz yok ise biz de yokuz.
Onurumuz varsa biz varız.
Ama sen yoksun..!
 GÜLE GÜLE.....!!!!!!!




Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !