Virginia Woolf'un yürek burkan insanı derinden etkileyen intihar mektubu

Virginia Woolf'un yürek burkan insanı derinden etkileyen intihar mektubu
1882 ile 1941 yılları arasında yaşayan ve 59 yıllık hayatında dünyada çok güzel izler bırakan İngiliz yazar Virginia Woolf, intihar etmeden önce bir mektup bırakmış.
1941 Mart’ının bir akşamında, yazar virginia woolf eve sırılsıklam gelir ve intihara teşebbüs eder. fakat başarısız olur.
Ama kararlıdır birkaç gün sonra intiharı tekrar deneyecek olan yazar, bu kez başaracaktır. 


Ruh sıkıntılarından kaçmak için ölümü seçen woolf’un cesedi ouse nehri’nde bulunur; yazarın ceketinin cepleri ağır taşlarla doludur…
Woolf’un bu yürek parçalayan son mektubunu, öldüğü gün eşi leonard bulur
“salı
En Sevdiğim,

Yine delirecekmişim; bu korkunç günleri atlatamayacakmışız gibi hissediyorum. 

ve sanki giden zamanı geri çeviremeyeceğim. 
sesler duymaya başlıyorum ve konsantre olamıyorum. 


bu yüzden yapmam gereken şeyi yapıyorum. 
bana verebileceğin en büyük mutluluğu verdin. 
kimsenin yapamayacağı şeyleri yaptın. 
iki insanın birlikte daha mutlu olabileceğini sanmıyorum. 
ben artık savaşamayacağım. 
biliyorum, senin hayatını mahvediyorum, bensiz daha mutlu olacaksın. 
görüyorsun bu mektubu bile doğru düzgün yazamıyorum. 
okuyamıyorum. 
hayatımdaki bütün mutluluğu sana borçlu olduğumu söylemek isterim. 
bana karşı inanılmaz sabırlısın ve iyisin. 
Şunu söylemek istiyorum -aslında bunu herkes biliyor- eğer biri beni bu durumdan kurtarabilecek olsa bu sen olurdun. 
her şey beni terk edip gitti ama senin iyiliğin hep benimle kaldı. 


artık senin hayatını mahvetmeyeceğim. 
kimse, seninle mutlu olduğumuz kadar mutlu olamazdı.
v.”

Mektubun orijinal metni.



Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !