9 Haziran 2017 Cuma

Gülsek mi? ağlasak mı? bilemedim ki.



gülsek mi? ağlasak mı? bilemedim ki.
Gülsek mi? ağlasak mı? bilemedim ki.

Ankara’da Cebeci Ortaokulu’nda 2016-2017 eğitim-öğretim yılı dönem sonu karne dağıtım törenine katılan Başbakan Binali Yıldırım’ın akıllı tahta ile imtihanı kameralara yansıdı. 

Bir cümle yazmak için uzun süre çabalayan Yıldırım’ın görüntüleri sosyal medyada alay konusu oldu. Konuya ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan CHP Milletvekili Ali Haydar Hakverdi‏ “Başbakan yaklaşık 10 dakikadır canlı yayında 3 kişinin […]
Ankara’da Cebeci Ortaokulu’nda 2016-2017 eğitim-öğretim yılı dönem sonu karne dağıtım törenine katılan Başbakan Binali Yıldırım’ın akıllı tahta ile imtihanı kameralara yansıdı.
Bir cümle yazmak için uzun süre çabalayan Yıldırım’ın görüntüleri sosyal medyada alay konusu oldu.
Konuya ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan CHP Milletvekili Ali Haydar Hakverdi‏ “Başbakan yaklaşık 10 dakikadır canlı yayında 3 kişinin yardımıyla bir cümle yazmaya çalışıyor. Ülkeyi malesef bu adamlar yönetiyor!” mesajını paylaştı.